نفروپاتی IgA 5 سال با پروتئین در ادرار آیا این قابل درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA 5 سال با پروتئین در ادرار آیا این قابل درمان

"من از نفروپاتی IgA در رنج برده اند از 5 سال پیش. آیا قابل درمان و یا تنها می تواند برای آسیب بیشتر کنترل؟ "این یک سوال پرسید توسط یک بیمار است، اما آن را با بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه هستند همراه است، بنابراین به منظور کمک به مردم بیشتر به می دانم آن را روشن، من به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات مرتبط در زیر امیدوارم که آن را می تواند به شما کمک کند.
نفروپاتی IgA با 5 سال با پروتئین در ادرار آن است قابل درمان؟
در واقع، چه یک بیمار نفروپاتی IgA می توانید از این بیماری خلاص شدن از شر یا نه بستگی به عوامل بسیاری است، اما در میان آنها درمان نکته کلیدی است. برای افرادی که می تواند یک درمان مناسب دریافت کنید، او / ممکن است او یک فرصت برای مقابله با این بیماری کاملا، حداقل آنها می توانند آن را به خوبی کنترل و یک زندگی طولانی با آن است.
چه نوع درمان می تواند نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار را درمان؟
شما می دانید پروتئین در ادرار یکی از علائم شایع این بیماری است، بنابراین تا زمانی که شما می توانید این بیماری به خوبی درمان، این علائم با این بیماری ناپدید خواهد شد به خوبی می رود.
درمان شناخته شده ترین "چهار" یکی "درمان سنتی چینی است، آن است که یک درمان تک اما یک سری از درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی نیست. مزایای استفاده از این چهار "یک" است که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها می تواند ضایعات را به طور مستقیم به دست، توسط تخلیه سموم از پوست، آنها می تواند کمک به درمان بیماری های کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. در مقایسه با طب غربی، آنها می توانند به این بیماری از علت زمینه ای و طبیعی تر درمان می کند.
برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA 5 سال و پروتئین در ادرار، با کمک از کسانی که درمان، آنها می توانند شانس برای درمان بیماری خود را از علل آن را دریافت کنید. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: